Obsah a ešte k tomu kvalitný nie je vôbec jednoduché vyprodukovať. A aj keď sa vám ho už podarí resp. dlhodobo darí generovať, nič vám nedokáže garantovať, že ho budú ľudia aj čítať. Ako som sa v poslednej od jedného z popredných slovenských odborníkov na obsah dozvedela, popularita obsahu je vo veľkej miere o náhode.

Teória je pekná ale ako nato?

To, čo si vy často myslíte, že sa bude páčiť, tak v mnohých prípadoch nie je. Obsah, ktorý sa ale stáva tým pútavým, zaujímavým a častokrát aj virálne šíreným je práve ten, o ktorom by ste si práve mysleli, že bude totálnym prepadákom. Preto je svet obsahu tak fascinujúci. Nikdy totiž neviete čo sa stane a preto je dobré vyskúšať rôzne jeho formy a formáty.

Odkiaľ má človek neustále brať nápady na pútavý a kvalitný obsah, ktorý bude ľudí neustále inšpirovať a niečo ich naučí? Nuž je viacero možností: Tou prvou je vlastná hlava. Ak ste mimoriadne kreatívny človek a dokážete vymýšľať nápady na super obsah, gratulujem!

No pre tých ostatných z vás, existuje niekoľko skvelých pomôcok. Absolútne zdarma. Ten Internet je fakt úžasný! Existujú takzvané generátory nápadov nového obsahu. V podstate to funguje na jednoduchom princípe. Zadáte slovo alebo kombináciu slov a generátor vám poskytne nápad na váš blog. Teraz je už len a len na vás ako tému uchopíte, tak aby z nej bol kvalitný a pútavý obsah, ktorí budú ľudia sami ochotní zdieľať.

Nadpis, ktorý chytí (nielen za srdce)

Presne na tomto istom štýle fungujú aj generátory nadpisov. Práve tie totiž bývajú tým najväčším kameňom úrazu mnohých ľudí, ktorí píšu obsah. Nadpis je totiž presne to, čo má čitateľa zaujať natoľko, aby si prečítal aj zvyšok článku a neutvoril si názor a závery len na základe nejakého “šokujúceho” nadpisu no kvalita obsahu nikde.

Kde ich teda nájdete? Napríklad tento od Hubspotu je skvelý a nájdete ho tu. Pre nápady na nadpisy klikajte sem, alebo skúste šťastie tu.

Mohlo by sa vám páčiť:

Instagram
LinkedIn